Pytania i odpowiedzi

Czy masz pytania na temat utraty wagi, testu genetycznego lub innych aspektów programu bodykey by NUTRILITE™?

Wpisz temat, którego poszukujesz.

Jeżeli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami .

Jakie są korzyści przystąpienia do programu bodykey by NUTRILITE™?

Współpracując z naukowcami, dietetykami oraz trenerami, firma NUTRILITE™ opracowała specjalny program utraty wagi, zwany bodykey by NUTRILITE™. Program uwzględnia analizę DNA uczestnika na podstawie Testu genetycznego. Wyniki testu pozwalają określić, jak organizm danej osoby reaguje na tłuszcz, węglowodany oraz ćwiczenia fizyczne. Informacje te w połączeniu z danymi na temat preferencji żywieniowych oraz stylu życia są rejestrowane w zakładce Opracuj swój plan, a następnie wykorzystywane do przygotowania Planu diety i treningu zgodnie z wytycznymi Instytutu Zdrowia NUTRILITE dotyczącymi zdrowego odżywiania się oraz zaleceń dietetycznych. Nasz program oferuje ponadto wsparcie i motywację w postaci Platformy bodykey dostępnej online. Specjalne produkty spożywcze i napoje bodykey™ oraz suplementy diety NUTRILITE™ dodatkowo wspomagają uczestników programu podczas realizacji założeń utraty wagi.

Czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy, jeśli opracowany program nie będzie mi odpowiadać?

Jest możliwy zwrot Pakietu startowego bodykey. Zapoznaj się z warunkami ogólnymi korzystania z programu wydrukowanymi na opakowaniu pakietu przed jego otwarciem.
Oryginalnie zamknięty oraz nadający się do sprzedaży Pakiet startowy bodykey może zostać zwrócony Przedsiębiorcy Amway w ciągu 90 dni od daty zakupu, a koszt jego nabycia zostanie zrefundowany. Otwarty Pakiet startowy bodykey może zostać zwrócony w ciągu 90 dni od daty zakupu, jedynie w przypadku, gdy wszystkie elementy pakietu nadają się do ponownej sprzedaży, a pudełko z Testem genetycznym jest oryginalnie zamknięte.
Ze względu na fakt, że program bodykey by NUTRILITE™ nie jest standardowym produktem, ale raczej rodzajem usługi, nie podlega standardowym warunkom Gwarancji satysfakcji Amway.

Czy trzeba mieć ukończone 18 lat, aby wziąć udział w programie bodykey?

Tak. W programie mogą wziąć udział wyłącznie osoby dorosłe.

Jaki jest górny limit wieku uczestników programu?

Nie ma górnego limitu wieku uczestników programu. Jednak należy pamiętać, że nasz program nie powstał w celu leczenia jakichkolwiek chorób lub dolegliwości medycznych. Mając to na uwadze, wprowadziliśmy pewne wymogi odnośnie uczestnictwa, które należy rozważyć przed rejestracją i udziałem w programu bodykey by NUTRILITE™. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.bodykey.pl.

Czy muszę ćwiczyć?

W celu utraty wagi oraz utrzymania wymarzonej sylwetki dobrze jest nie tylko zmienić swoje nawyki żywieniowe, ale również wyrobić sobie nawyki treningowe. Plusem jest to, że można wykonywać każdego rodzaju ćwiczenia! Z pewnością znajdziesz formę ruchu, która sprawi Ci przyjemność, np. taniec czy spacer z psem.

Czy muszę gotować?

Tak, zalecamy, aby uczestnicy gotowali. Jednak istnieje wiele prostych przepisów przeznaczonych dla osób, które nie lubią gotować lub nie mają zbyt wiele czasu. Ponadto zawsze istnieje możliwość zastąpienia jednego z posiłków gotowym daniem bodykey™.

Jak trudne są te przepisy?

Przepisy są podzielone według stopnia trudności. Przy każdym przepisie jest informacja na temat stopnia trudności oraz czasu wymaganego na przygotowanie określonego dania, co zdecydowanie ułatwia wybór.

Kiedy mogę wrócić do zwykłego jedzenia i przestać ćwiczyć?

Nasz program opiera się na filozofii, która zakłada poprawę samopoczucia jego uczestników. Oznacza to również utrzymanie wymarzonej sylwetki oraz zmianę stylu życia z myślą o lepszym wyglądzie i kondycji. Jeśli chcesz utrzymać osiągniętą wagę oraz zachować dobre samopoczucie, zalecamy kontynuowanie nowego stylu życia.

Dlaczego nie chudnę?

Zwykle każdy uczestnik programu bodykey by NUTRILITE™ z czasem osiąga wymarzoną sylwetkę. Jeśli nie tracisz na wadze, sprawdź, czy stosujesz się do zaleceń zawartych w swoim Planie diety i treningu lub czy stosujesz program wystarczająco długo, aby widzieć rezultaty. Szybka utrata kilogramów nie jest zalecana – najlepiej chudnąć 500 g tygodniowo – gdyż celem programu jest osiągnięcie wymarzonej sylwetki, którą będzie można utrzymać przez długi czas.

Co mam zrobić, jeśli nie smakują mi zalecone produkty żywnościowe?

W naszej ofercie znajduje się bardzo wiele różnych produktów. Jeśli wybór jest niesatysfakcjonujący, możesz również skorzystać z przepisów, które znajdziesz na naszej stronie.

Czy mogę wziąć udział w programie, jeśli mam problemy z sercem, nerkami lub choruję na cukrzycę lub inną chorobę?

W takim przypadku zalecamy wizytę u lekarza, który określi, czy Twój stan zdrowia stanowi przeciwwskazanie do wzięcia udziału w programie. Program nie powstał w celu leczenia jakichkolwiek chorób lub dolegliwości medycznych. Mając to na uwadze, wprowadziliśmy pewne wymogi odnośnie uczestnictwa, które należy rozważyć przed rejestracją i udziałem w programie bodykey by NUTRILITE. Aby uzyskać więcej szczegółów, wejdź na stronę www.bodykey.pl

Czy to oznacza, że powinienem przestać stosować produkty POSITRIM™?

Produkty POSITRIM nie będą dostępne w przyszłości. W ich miejsce pojawią się specjalnie opracowane produkty bodykey™, które będą uwzględniały indywidualne potrzeby uczestnika programu.

Jeśli w Pakiecie startowym bodykey™ brakuje jakiegoś komponentu, co mam zrobić, aby go otrzymać?

Proszę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, korzystając z formularza kontaktowego.

Co zrobić, jeśli mój osobisty kod nie działa?

Proszę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, korzystając z formularza kontaktowego, a my zbadamy tę sprawę.

Otrzymany Pakiet startowy bodykey™ był już wcześniej otwierany. Co mam zrobić, aby go wymienić?

Nie należy przyjmować przesyłki zawierającej otwarty Pakiet startowy bodykey™. Proszę udokumentować sytuację i odesłać nam Pakiet startowy bodykey™ z całą zawartością, a my wymienimy go na nowy.

Nie mogę znaleźć pudełka z Testem genetycznym, w którym należy przesłać próbki z materiałem do laboratorium. Co mam zrobić?

Jeśli jesteś zarejestrowanym Przedsiębiorcą Amway:
•    prześlij ten e-mail na adres zakupy.pl(potwierdzić) wraz ze swoim numerem PA, a my prześlemy darmowe patyczki do pobierania wymazu.
•    Pozostałe naklejki z kodem osobistym należy zachować w bezpiecznym miejscu, aby móc ich użyć z nowymi patyczkami.
•    Po otrzymaniu nowych patyczków należy wykonać polecenia zawarte w teście genetycznym i przykleić te same naklejki z kodem osobistym na nowe tubki.
•    Następnie należy je przesłać do laboratorium.

Jeśli jesteś klientem:
•    skontaktuj się z zarejestrowanym Przedsiębiorcą Amway, przesyłając mailem tę informację oraz swoje dane kontaktowe.
•    Przedsiębiorca Amway (PA) zamówi nowe patyczki.
•    Po otrzymaniu nowych patyczków należy wykonać polecenia zawarte w Teście genetycznym i przykleić te same naklejki z kodem osobistym na nowe    tubki.
•    Następnie należy je przesłać do laboratorium.

W przypadku ogólnych pytań dotyczących Platformy bodykey należy kliknąć tutaj i wypełnić formularz kontaktowy.
Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

Dlaczego powinienem wysłać aż trzy próbki?

Zwykle do przeprowadzenia Testu genetycznego wystarcza nam materiał z jednej próbki. Tylko w przypadku pobrania niewystarczającej ilości komórek lub nieoczekiwanego uszkodzenia mikrobiologicznego DNA pierwszej próbki laboratorium korzysta z drugiej.

Co się stanie, jeśli moje próbki zaginą?

Jeśli nie dotarł do Ciebie Twój indywidualny Plan diety i treningu, skontaktuj się z zespołem bodykey, korzystając z formularza kontaktowego  z prośbą o przesłanie nowego zestawu patyczków. Możesz śledzić swoją paczkę online, aby mieć pewność, że dotarła do laboratorium, które zarejestruje ją w systemie zaraz po odbiorze.

Co się dzieje z próbkami po dokonaniu analizy?

Zostają całkowicie zniszczone.

Co mogę robić w trakcie oczekiwania na przesłanie do bodykey™ mojego wyniku Testu genetycznego?

Podczas gdy nasi specjaliści będą przygotowywać Twój indywidualny plan, możesz już skorzystać z wielu przydatnych funkcji Platformy bodykey™. Pierwsze kroki z bodykey™ to faza opracowana specjalnie z myślą o przygotowaniu uczestnika do programu utraty wagi. Faza ta stanowi idealną okazję, aby rozpocząć definiowanie celów dotyczących utraty wagi, przygotować się do zbliżających nowych nawyków oraz aby rozpocząć wdrażanie w życie wskazówek ułatwiających życie na diecie, a także realizację harmonogramu ćwiczeń.

Dlaczego gotowe dania nie zawierają żadnych witamin ani minerałów?

Dania bodykey™ stanowią tylko jedną część całego programu utraty wagi. Zalecony plan dietetyczny będzie również uwzględniał „zwykłe” posiłki, a codzienna dieta może być wzbogacona o suplementy NUTRILITE™ (witaminy i minerały).

Czy stosujecie składniki modyfikowane genetycznie?

Nie. Z zasady żadne produkty NUTRILITE nie zawierają składników modyfikowanych genetycznie.

Ile węglowodanów zostaje zablokowanych podczas stosowania Naturalnego blokera węglowodanów?

Maksymalnie 2/3 węglowodanów znajdujących się w standardowym posiłku liczącym 600 kcal.

Ile tłuszczów zostaje zablokowanych podczas stosowania Preparatu redukujacego tłuszcz?

Maksymalnie 27,4% tłuszczów znajdujących się w standardowym posiłku.

Czy mogę przyjmować Preparat redukujący tłuszcz razem z produktami dietetycznymi z innej kategorii (np. produktami o obniżonej zawartości tłuszczu) lub w połączeniu z innymi dietami (tj. produktami WeightWatchers™)?

Nie zalecamy mieszania indywidualnie przygotowanej diety bodykey™ z innymi dietami czy produktami dietetycznymi z innej kategorii. Produkty bodykey™ zostały opracowane z myślą o wspomaganiu indywidualnego planu diety, który jest oparty na genach uczestnika oraz jego nawykach życiowych.

Jeśli znudzę się produktami spożywczymi, czy mogę przestać je jeść i nadal będę dążyć do osiągnięcia celu programu?

Staramy się, aby nasza oferta produktów była bardzo bogata. Jeśli jest niewystarczająca dla Ciebie, możesz skorzystać z przepisów dostępnych online.

Czy wystarczy, że będę jeść gotowe dania bodykey™ bez niczego innego?

Nie, dania bodykey™ stanowią tylko jedną część całego programu utraty wagi. Musisz również jeść odpowiednio dobrane „zwykłe” posiłki oraz przyjmować suplementy jako część zdrowej diety. Ponadto nie możesz zapominać o zalecanych ćwiczeniach fizycznych!

Jeśli nie smakują mi te produkty, co mam zrobić?

Założeniem programu jest zastąpienie jednego posiłku wygodnym daniem gotowym bodykey™, najlepiej gdy jest to posiłek, na którego przygotowanie masz najmniej czasu (np. podczas pracy w biurze lub w podróży). Jest to domyślne ustawienie na Platformie bodykey. Pozostałe posiłki sugerujemy przygotować według naszych przepisów. Ponadto zapewniamy inne narzędzia wsparcia na drodze do uzyskania optymalnej wagi.

Jeden z patyczków jest złamany, co mam zrobić?

Użyj dwóch pozostałych do pobrania materiału.
Zwykle do przeprowadzenia Testu genetycznego wystarcza nam materiał z jednej próbki. Tylko w przypadku pobrania niewystarczającej ilości komórek lub nieoczekiwanego uszkodzenia mikrobiologicznego DNA pierwszej próbki laboratorium korzysta z drugiej próbki.
Jeśli wszystkie patyczki są zniszczone, skontaktuj się z zespołem bodykey, wypełniając formularz kontaktowy, aby zamówić nowe pudełko z Testem genetycznym.

Czy Test genetyczny wykrywa jakieś choroby lub zapewnia informację na temat prognozowanej długości życia?

Nie.

 

Platforma bodykey™

W jaki sposób mogę się zarejestrować?

Aby zarejestrować się w programie bodykey by NUTRILITE™ i uzyskać dostęp do Platformy bodykey, należy wypełnić formularz rejestracyjny i użyć osobistego kodu znajdującego się w pudełku z Testem genetycznym. System poprosi Cię o podanie utworzonej przez Ciebie nazwy użytkownika i hasła. Podczas rejestracji należy również podać ważny adres e-mail. Jest to bardzo ważne, gdyż wszystkie informacje na temat programu będą przesyłane przez e-mail.

Nie mam komputera. Czy mogę brać udział w programie, korzystając z kawiarenki internetowej?

Nie musisz posiadać własnego komputera, aby mieć dostęp do programu internetowego bodykey by NUTRILITE™. Jednak posiadanie własnego komputera stanowi spore ułatwienie.

Czy mogę korzystać z telefonu komórkowego, aby wejść na Platformę bodykey? Czy macie taką aplikację?

Niedługo planujemy udostępnić wersję aplikacji Platforma bodykey na telefony komórkowe.

Dlaczego w zakładce kontaktu trzeba wpisać numer mojego PA?

Jeśli podasz nam numer swojego PA, będziemy mogli dostarczać wyższej jakości usługi. Jeśli jesteś klientem, odniesiesz korzyść, podając nam nazwę i kod pocztowy PA, gdyż będziemy mogli dostarczać wyższej jakości usługi.

Kto ma dostęp do moich danych? Czy osoby z górnej linii rekomendacji mają do nich dostęp?

Twoje dane osobowe są bezpiecznie przechowywane i nie są udostępniane osobom trzecim. Będą widoczne jedynie dla zespołu specjalistów przygotowujących Twój Plan diety i treningu. Osoba z górnej linii rekomendacji nie będzie miała dostępu do żadnych danych.

Program bardzo długo się wczytuje. Co mogę zrobić?

Prawdopodobnie Twoje łącze internetowe jest powolne i ma wpływ na działanie takich aplikacji jak bodykey. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się ze swoim dostawcą internetowym i dowiedz się, jakie są możliwości zwiększenia przepustowości łącza. Jeśli szybkość łącza nie jest powodem powolnego ładowania się aplikacji, skontaktuj się z zespołem bodykey, wypełniając formularz kontaktowy. Zawsze używaj najnowszej wersji przeglądarki internetowej, ponieważ może to mieć wpływ podczas użytkowania platformy. Jeśli używasz przeglądarki Internet Explorer musisz korzystać z najnowszej wersji, aby wszystkich funkcje platformy były dla Ciebie dostępne.

Nie mogę się zalogować, ponieważ nie pamiętam hasła/nazwy użytkownika – jak ponownie uzyskać dostęp do konta?

Sprawdź, czy podana nazwa użytkownika i hasło są poprawnie wpisane. Sprawdź, czy klawisz CAPS LOCK nie jest przypadkowo włączony w momencie wpisywania hasła. Jeśli nie pamiętasz hasła lub nazwy użytkownika, przejdź do strony „Nie pamiętam hasła” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Czy mogę zmienić zarejestrowane nazwisko, jeśli wyszłam za mąż?

Tak. Przejdź do swojego profilu użytkownika i wprowadź odpowiednią zmianę.

Czy mogę skorzystać ze strony w innym kraju, ponieważ jest w moim języku/zawiera moje ulubione przepisy?

Możesz korzystać ze stron bodykey™ we wszystkich krajach. Produkty i przepisy są dostosowywane do kraju, w którym jest kupowany Pakiet startowy bodykey, przez co mogą pojawić się różnice w zaleceniach i dostępności produktów. Osobisty kod z Pakietu startowego bodykey nie jest związany z konkretnym państwem, dlatego pozwala na uczestnictwo w dowolnym kraju.

Czy mogę zmienić swoją nazwę użytkownika?

Zachęcamy do starannego przemyślenia wybieranej na początku nazwy użytkownika i upewnienia się, że jest ona odpowiednia. Istnieje możliwość zmiany nazwy użytkownika przez Dział Obsługi Klienta, ale jest to kilkudniowa procedura.

Dlaczego mój PA musi pośredniczyć w sprzedaży produktów?

Model biznesowy Amway zakłada, że Amway nie sprzedaje swoich produktów bezpośrednio klientom, tylko w dogodny sposób za pośrednictwem PA (Przedsiębiorca Amway).

Czy mogę uczestniczyć w programie bez mojego PA?

Tak, udział w programie jest w pełni niezależny.
Każdy może wziąć udział w programie. Jeśli jesteś klientem, będziesz potrzebować pośrednictwa PA, aby kupić program oraz odpowiednie produkty. Po zakupieniu Pakietu startowego bodykey możesz zarejestrować się na Platformie bodykey. Wówczas otrzymasz indywidualny Plan diety oparty na wynikach Twojego Testu genetycznego oraz stylu życia.

Czy będę otrzymywać natychmiastowe odpowiedzi na moje pytania?

Ze względu na dużą liczbę uczestników programu bodykey™ oraz aby móc udzielić przemyślanej porady, zastrzegamy sobie określoną ilość czasu na odpowiedź. Zgodnie z naszymi warunkami ogólnymi uczestnictwa w programie zobowiązujemy się do udzielenia odpowiedzi w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania pytania. Jednak w wielu przypadkach odpowiedź nadchodzi szybciej.

Dlaczego muszę mieć adres e-mail?

Podczas rejestracji należy podać ważny adres e-mail. Ma on ogromne znaczenie, ponieważ wszystkie informacje dotyczące programu będziemy wysyłać pocztą elektroniczną, również powiadomienie o oczekującym gotowym Plan diety i treningu.

Uczestniczę w programie już od trzech miesięcy z widocznymi rezultatami. Czy mogę teraz przekazać program mojemu mężowi?

Niestety nie ma takiej możliwości. Abyśmy mogli przygotować w pełni indywidualny program, Twój mąż musi przesłać nam próbkę swojego DNA oraz odpowiedzieć na pytania w zakładce Opracuj swój plan.

Moja rodzina je to, co ja – czy wasze przepisy są tylko dla osób chcących schudnąć?

Nie, posiłki przygotowane według naszych przepisów mogą być spożywane przez całą rodzinę. Zostały opracowane przez dietetyków, są zdrowe, zbilansowane i nadają się dla każdego.

Jak bardzo wiarygodną wartością jest BMI?

Wartość BMI służy do oceny, czy rzeczywiście należy zredukować wagę. Jednak wartość BMI nie przekazuje informacji na temat ilości tkanki tłuszczowej w organizmie, stąd zachodzi konieczność dokonania pomiaru obwodu w talii.

Czy mogę śledzić mój postęp?

Możesz śledzić swój postęp w dowolnym momencie na platformie.

Jaki system operacyjny jest wymagany, aby móc korzystać z programu online?

Platforma bodykey™ wymaga jedynie dostępu do Internetu ze standardowego komputera z oprogramowaniem umożliwiającym przeglądanie stron www, oglądanie filmów wideo (np. format mvg) oraz otwieranie plików PDF lub Word. Ze względu na fakt, że jest to platforma online, możesz również korzystać z komputera należącego do znajomego lub w kawiarence internetowej. Zawsze używaj najnowszej wersji przeglądarki internetowej, ponieważ może to mieć wpływ podczas użytkowania platformy. Jeśli używasz przeglądarki Internet Explorer musisz korzystać z najnowszej wersji, aby wszystkich funkcje platformy były dla Ciebie dostępne.

Co należy zrobić, jeśli zachoruję podczas programu i będę przyjmować lekarstwa?

Jeśli zachorujesz i będziesz przyjmować lekarstwa, należy skonsultować się ze swoim lekarzem w kwestii kontynuacji programu. Jeśli lekarz wyrazi obiekcje wobec kontynuacji, należy przerwać program na czas leczenia i po powrocie do zdrowia oraz uzyskaniu zgody lekarza wznowić udział.